Γρεβενά : Φιλικό ENDURO 16-17 2026
Όταν η σκέψη μεταρφώνεται σε πράξεις.
Ξεκίνησε σήμερα με μεγάλη συμμετοχή το Φιλικό Enduro το οποίο θα διαρκέσει 2 μέρες, 16-17 Μαίου 2026. Με την συμμετοχή από διάφορες περιοχές της Ελλάδος. Στο φιλικό ENDURO συμμετέχει και ο Άκης Πετρετζίκης λάτρης του ENDURO o ο οποίος προσκλήθηκε από τον Βασιλιά του ENDURO Βασίλη Σιαφαρικά.
Όλα σε ένα σημείο στο Γήπεδο Μερας ακριβώς πίσω από το πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής Γρεβενών.
Κυρατζηδων Μονοπάτια και Βασίλης Σιαφαρίκας εμπνευστές και δημιουργοί αυτής της πολύ όμορφης Διοργάνωσης ευελπιστούν στην ανάδειξη του φυσικού κάλους του Ν. Γρεβενών και των ομορφιών της.

























