Συνέντευξη Τύπου του Νομαρχιακού Τμήματος της ΑΔΕΔΥ Γρεβενών με την παρουσία του Σπύρου Μαρίνη
Το Νομαρχιακό Τμήμα της ΑΔΕΔΥ Γρεβενών παραχώρησε σήμερα Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου στο Δημαρχείο, συνέντευξη τύπου στα τοπικά Μ.Μ.Ε. με ομιλητές τον κ. Σπύρο Μαρίνη μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΑΔΕΔΥ & Πρόεδρο της ΔΟΕ και τον κ. Στέργιο Λιάμπα Πρόεδρο ΕΓ του Νομαρχιακού Τμήματος της ΑΔΕΔΥ.
Θέμα της συνέντευξης ήταν το συλλαλητήριο που θα πραγματοποιηθεί στη ΔΕΘ Θεσσαλονίκης με αφορμή την επίσκεψη του Πρωθυπουργού ,το Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου και το κάλεσμα για συμμετοχή καθώς θα πραγματοποιηθεί δωρεάν δρομολόγιο από τα Γρεβενά με αναχώρηση λεωφορείου στη 1.30 μ.μ. από την πλατεία Λαχαναγοράς (Ρολόι).




















