Δεν θα ακολουθήσουμε την κυβέρνηση σε αυτόν τον ευτελή κατήφορο που διάλεξε τέτοιες μέρες, πιστεύοντας ότι μπορεί έτσι να αποφύγει τις αποδεδειγμένες με στοιχεία και ημερομηνίες ευθύνες της για την παράνομη μετάταξη του μοιραίου σταθμάρχη Λάρισας.
Ούτε με τη νέα απάντησή του ο κ. Βορίδης τόλμησε να αμφισβητήσει την ακρίβεια κανενός από τα στοιχεία ή τα έγγραφα που παραθέσαμε χθες και σήμερα.
Όσο κι αν προσπαθεί να προκαλέσει σύγχυση για να κρύψει τις ευθύνες της κυβέρνησης, η μοναδική αλήθεια είναι ότι το όριο ηλικίας των 48 ετών τέθηκε από τον ίδιο τον ΟΣΕ αποκλειστικά για μετατάξεις και σε καμία περίπτωση για προσλήψεις, όπως προκύπτει ξεκάθαρα από τα Στοιχεία Θέσεων του 1ου Κύκλου Κινητικότητας της 7ης Απριλίου 2022.
Επίσης, αποδείχθηκε η πλήρης γνώση και συνέργεια της κυβέρνησης στην προσπάθεια συγκάλυψης της παράνομης μετάταξης του μοιραίου σταθμάρχη με την ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ εξαίρεση του ορίου ηλικίας, μέσα από την Υπουργική Απόφαση Καραμανλή, στις 30 Μαΐου 2022. (ΦΕΚ 2623).
Όσο για το παραπειστικό ερώτημα, «Γιατί να γίνει ρουσφέτι, αφού ουδείς άλλος ενδιαφερόταν;», η απάντηση είναι απλούστατη, την έχουν κατανοήσει όλοι και είναι: διότι μόνο έτσι θα μπορούσαν να διορίσουν παράνομα τον εκλεκτό της κυβέρνησης ως σταθμάρχη Λάρισας, δεδομένου ότι δεν πληρούσε το κριτήριο της ηλικίας για τη μετάταξή του.