ΘΕΜΑ: «Οι ΠΑΓΙΔΕΣ που χρησιμοποιούν οι Οργανισμοί Πνευματικών δικαιωμάτων ΕΔΕΜ – ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ στα καταστήματα ΕΣΤΙΑΣΗΣ»
Αγαπητοί Συνάδελφοι,
Το τελευταίο διάστημα παρουσιάζονται παράδοξες και παραπλανητικές συμπεριφορές από τις εταιρίες είσπραξης
πνευματικών δικαιωμάτων, ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ – ΕΔΕΜ.
1. Ενημερώνουν με επιστολή ή μήνυμα ότι το κατάστημα οφείλει να καταβάλλει δικαιώματα για 2018-2019-2020-
2021-2022, χωρίς να γνωρίζουν εάν το κατάστημα έπαιζε μουσική ή αν ήταν κλειστό, ή αν άλλαξε ιδιοκτήτη.
2. Συνήθως η οφειλή είναι υπερβολική και τα στοιχεία που χρησιμοποιούν συνήθως είναι ψευδή, εξωπραγματικά
και δεν ανταποκρίνονται στα οικονομικά αντικειμενικά κριτήρια της αγοράς.
3. Στην ενημέρωση οφειλής υποχρεώνει το κατάστημα ο νόμος 2121/93 εντός εύλογου χρονικού διαστήματος, να
απαντήσει στην επιστολή τους.
4. Η ΕΔΕΜ ενημερώνει συνήθως στο κινητό για να επικοινωνήσει μαζί τους ο καταστηματάρχης. Δυστυχώς όμως
δεν δίνει την δυνατότητα να απαντήσει στο email τους.
ΝΟΜΙΜΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ
1. Στην περίπτωση της ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ υποχρεούται ο καταστηματάρχης ή χρήστης, να απαντήσει σε εύλογο
χρονικό διάστημα, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ σε περίπτωση ΑΓΩΓΗΣ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ επακριβώς: «Παρά τις συνεχείς
οχλήσεις μας, η επιχείρηση δεν παρουσίασε καμία απολύτως πρόθεση συνεργασίας».
2. Στην περίπτωση της ΕΔΕΜ, να επικοινωνεί ο καταστηματάρχης ΜΟΝΟ τηλεφωνικά και να ενημερώνει ότι
ΜΟΝΟ εγγράφως να γνωστοποιούν τις απαιτήσεις τους.
ΠΡΟΣΟΧΗ
ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ το ΠΑΝ.Σ.Ε.Κ.Τ.Ε. με απόλυτη Νομιμότητα και για οποιονδήποτε Συνάδελφο έχει την δυνατότητα να τον
στηρίξει και συνήθως να τον απαλλάξει οικονομικά από τις παράλογες απαιτήσεις της ΕΔΕΜ και της ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ.
Για το Δ.Σ.
Ο Πρόεδρος
Τσαπατσάρης Γρηγόριος